توجه نمویدینگ تا حالا که......
کاش به این توجه کنیم که:
همیشه یک ذره حقیقت پشت هر” فقط یه شوخی بود ” هست .
یک کم کنجکاوی پشت ” همین طوری پرسیدم ” هست .
قدری احساسات پشت ” به من چه اصلا ” هست .
مقداری خرد پشت ” چه میدونم ” هست .
و اندکی درد پشت ” اشکالی نداره ” هست.
"سکوت هرگز اشتباه نمیکند"
{ضرب المثل هندی}.........(چه ربطی داشت!!!!!!! ، خودمم نمیدونم)
منبع : وبلاگ عمران لرستان
+ نوشته شده در شنبه بیست و پنجم شهریور ۱۳۹۱ ساعت 19:20 توسط مسعود منوچهرنژاد
|